maandag 21 december 2015

Washi tape deel 2: Kerst-envelop

Washi tape is al langer 'hot' maar als je al die rolletjes met leuke, fleurige plakband liggen hebt moet je er natuurlijk ook nog iets mee doen! :)

Bij Isabelle kon je al zien wat ze met haar washi-tape heeft uigespookt. Ze pimpte haar pakjes met al dat fleurigs. Nog niet gezien? Kijk even hier.

Ook ikzelf ging dit jaar aan de slag met mijn washi-tape. Moet eerlijk bekennen dat ik er een pot vol van heb, allemaal gekleurde, schattige, fleurige, themagebonden... plakbandjes. Nu had ik er weer paar gescoord, specifiek voor kerst dus moest er iets mee gedaan worden. 
De kerstkaarten moeten verstuurd worden en die omslagen gaan we 'pimpen'.
Ik ging voor redelijk sober. :)
Randjes van omslagen kregen een kleurig bandje en dit in combinatie met leuke stempels.
Zo werden de saaien witte enveloppen meteen in de juiste sfeer gebracht. De ene keer kwam het lintje opzij, de andere keer boven of onder of boven en onder, rond het adres,...
Ook hierbij verwijs ik terug naar pinterest. Altijd leuke ideetjes daar!

Stempels doe ik al jaren op mijn enveloppen. Ik houd van stempels. En dan nog liefst de 'houten' stempels. Onlangs in Londen kocht ik er een paar in een supertof stempelwinkeltje! Zoals die ronde op de foto met 'Merry Christmas' op. Ook op de hobbybeurs scoor ik er altijd een paar en voor de rest zijn de HEMA enzo ook toppertjes om paar stempels te scoren.
Zo werd dus ook dit jaar de stempelpot uitgehaald voor de kerstenveloppen.

Kaartjes moeten worden verstuurd...
Geef toe... Het is toch net dat tikkeltje meer he. :)
Nu maar hopen dat wij ook veel kaartjes krijgen...

Een foto van mijn pakjes wil ik jullie ook even tonen. 'Stoef stoef'. Niets bijzonder maar toch zeer blij mee. IKEA heeft dit jaar weer zo'n leuke lijn uitgebracht van kerstpapier. Ik moest er zelfs 2 ikea'tjes voor doen want blijkbaar waren ze heel populair. De labeltjes maakte ik wel zelf en past eigenlijk er heel goed bij. Content!
Wil je nog even zelf labeltjes maken, kijk dan hier

Onze pakjes
Veel inpakplezier en kerstkaartplezier!!
Post gerust een foto van jullie kunsten op onze facebookpagina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten