woensdag 2 december 2015

Geen gezever



Sommigen noemen het zeversjaaltjes, anderen kwijlslabbetjes.  In de westvloanders zeggen we kwieln.  Maar of het nu zeveren of kwijlen is, het is niet de bedoeling dat dit een blogpost over dialecten wordt. Ik zocht een projectje om mijn restjesbak een beetje leger te maken en deze sjaaltjes zijn daar ideaal voor.  Ik gebruikte deze keer enkel katoenen stofjes maar je kunt natuurlijk naar hartelust combineren voor wie daar zin in heeft en het is een leuk bandwerkje.
Het gebruik van de sjaaltjes is hier nog niet aan de orde, maar ze liggen alvast klaar en meer gaan we daar niet over zeveren ... :-)


Patroon: Pieke Wieke


1 opmerking:

  1. Ik vind de aanblik van zo'n collectie zeverslabberjes altijd zo mooi!
    Zo mooi dat ik onmiddellijk zin krijg om ook een collectie aan te leggen, om vervolgens te beseffen dat de dochters die niet meer nodig hebben.
    Misschien ooit nog in de toekomst, ...
    Mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen