donderdag 10 december 2015

Bananenbrood

Zwangerschapsverlof staat bij mij gelijk aan véél tijd om leuke dingen te doen.  Met een dochtertje die zo braaf is (sorry voor mijn gestoef, maar het is nu éénmaal zo), heb ik bijna tijd over.  En die tijd vullen we in met vanalles en nog wat. Pinteresten is één van mijn bezigheden terwijl ik kook, melk geef, vieruurtje eet, ... Tijdens één van mijn Pinterest momentjes kwam ik bananenbrood tegen.  
Het heet brood maar is eigenlijk een cake.  Ik ben niet echt een bakwonder.  Die eer laat ik over aan Charline, maar voor simpele baksels sta ik graag open.  
Aan de slag dus!
Deeg


Na 45 min bakken op 180°


Smakelijk!
Het recept ga ik niet klakkeloos kopiëren, maar vind je hier terug. Het is super makkelijk.
Je kunt er nog héél veel varianten op maken: met noten, met kaneel, met chocoladestukjes, met ... Zoek maar eens op Pinterest. ;-)
Ik heb maar een héél klein stukje geproefd want de strijd tegen de kilo's is hier volop aan de gang.  
Maar ik kan jullie wel vertellen dat het lekker is.  

1 opmerking:

  1. Ik moet nog steeds wennen aan de smaak, gek is dat. Lekker met roomboter, maar ja...

    BeantwoordenVerwijderen