zondag 13 juli 2014

Tilly


Net zoals half naaiend blogland heb ook het tassenboek bij uitstek "Mijn Tas" in mijn bezit.  En net zoals half naaiend blogland ben ook ik er laaiend enthousiast over.
Vandaag maakte ik twee Tillly's.  Een super leuke clutch! Het meeste werk is de stof knippen, want deze clutch zit echt in een handomdraai in elkaar.


De roze Tilly maakte ik voor Jana, passend bij haar Vinktas.  Dit zal ze reuzeleuk vinden. :-) Weer een puntje voor de meter. :-)

De groene Tilly is voor mijn pallie.  Ze wou er graag ééntje voor in haar sjakosse te steken.  Ewel, u vraagt wij draaien.



In het boek wordt aangeraden om Vlieseline H630 te gebruiken.  Ik vind dat naargelang de stofjes die je gebruikt ze wel de H640 mogen krijgen.  Maar dit is allemaal naar eigen keuze natuurlijk.




Excuseert u mij de vele foto's voor deze "simpele" clutches, maar ik vind ze zo cute.

Stofjes: Pieke Wieke

2 opmerkingen:

  1. Simpel, en cute en twee gelukkige mensen. Meer moet dat toch niet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit hier geamuseerd rond te snuisteren want ik ben ook verzot op alles wat tasjes of clutches betreft! Ik zie hier trouwens enkele stofjes passeren die mij niet vreemd zijn. Allemaal even mooi gemaakt! Super! Ik maakte zopas de Juliette II uit dat toffe boek en ik gebruikte telkens de H640 want dat mag zo 'n tasje best hebben vind ik ook. Als je zin hebt kom je maar s piepen op m'n blogje.groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen