donderdag 20 februari 2014

Welkom Lize

Na 9 maandjes in mama Sofie haar buikje te hebben gewoond, vond Lize het dinsdag tijd om de wijde wereld te gaan verkennen.  Ze heeft mama het niet al te moeilijk gemaakt en kwam vlotjes op de wereld terecht.

Stoffen aangekocht bij Bambiblauw
Buitenstof: Happy dancing drops - Hamburger Liebe

Ik zorgde voor handgemaakte cadeautjes.  Ik maakte hier al eens een dekentje, maar deed het deze keer op deze manier.  Héél erg leuk, makkelijk en vlug gestikt.  Ofcourse werd er ook geflockt.  De naam werd gepiekt van het geboortekaartje.



Teddykatoen van bij Cozette

Natuurlijk was een "simpel" dekentje niet genoeg.  Er werd ook nog voor een bijpassende lodger gezorgd, gemaakt volgens de welbekende werkwijze. Ik deed een kleine aanpassing. Een elastiek in het hoofdstuk vind ik op niets trekken en dat verbrod meestal het geheel. Daarom zorgde ik voor een koord met koordstoppers.  

Fleece & paspel aangekocht bij Bambiblauw



De cadeaus vielen bij mama Sofie heel erg in de smaak.  Kleine Lize sliep door alles heen.  Ik hoop dat ze heel wat zalige slaapuurtjes mag beleven onder haar dekentje en in de lodger.

Welkom op deze wereld kleine meid!



1 opmerking: