zondag 23 februari 2014

Babyborrel Fons

Zaterdag was het de babyborrel van Fons. Het kleine manneke had zijn eerste feestje!
En op een feestje horen, jawel, cadeautjes!!!

Ik ging aan de slag met het ontwerp van Fons zijn geboortekaartje (Voor het lettertype van zijn naam) en met de cameo en dat had dit resultaat:



T-shirt en body: HEMA
De naam ging echt vlotjes en ben er ook heel blij mee. Was wel eerst vergeten te spiegelen dus moest ik even opnieuw doen. Er zit 1 klein streepje onder de letter F die ik per ongeluk mee heb gestreken. Het kouwgomballen-machine kocht ik als design maar bewerkte en bouwde ik helemaal zelf op met verschillende kleurtjes. Dat was even wat meer werk maar het resultaat mag er zeker zijn. Stoef stoef :)

Op pinterest vind je echt de leukste dingen en ideeën. Deze flock staat al lang op mijn lijstje, maar het diertje zo fijn krijgen met de hand? Mijn machientje deed het voor mij en toen kreeg ik deze grappige en schattige flock:

body: HEMA

En nog eentje:


t-shirtje: HEMA



Hoezo verslavend machientje? :)

Al een hele tijd ligt hier een projectje klaar om te maken en te naaien. Stof is al gesneden en al...
En nu ik mijn cameo uitgebreid heb getest kan ik weer verder.

Fons, geniet van je feest!!!




2 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk! Zo'n cameo lijkt me een wonderbaarlijk machientje, maar wel wat prijzig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben volop aan het ontdekken, het ding kan nog zoveel meer...
      Inderdaad prijzig machientje maar de tip naar een groepsaankoop trok me, na lang twijfelen, over de streep. Nog geen spijt hier :)
      Jij ook interesse?

      Verwijderen