maandag 23 december 2013

Janome Memory Craft 5200

Toen de naaikriebels mij zo'n 15 maanden geleden te pakken kreeg, schafte ik een goedkope naaimachine aan uit de Krëfel. Niet dé goedkoopste, want ik geef geen geld uit aan brol.  Maar ook niet de duurste, want wat als blijkt dat ik het niet graag doe?  
Dat niet graag doen was na een paar maaksels echter niet meer van toepassing.  We kunnen eerder spreken van een verslaving.  Gebeten door de naaiduivel. 

Vandaag nam ik afscheid van mijn Toyota naaimachine.  Zij voldeed niet meer aan mijn verwachtingen.  Ik wou méér. En omdat ik de liefste wederhelft van de hele wereld heb, mocht ik vandaag mijn kerstcadeau gaan halen.


Janome Memory Craft 5200 - Aangekocht Frans Stael Torhout

Is ze niet prachtig??? En wat stikt ze soepel.  Ongelooflijk.
200 siersteken, 3 alfabetten, 10 automatische knoopsgaten, snelheidsregelaar, start/stop knop, automatische afhechttoets, draadinsteker, ... enz.
Gewoonweg een super ding. 

Mijn nieuwe beste vriendin
Bedankt lieve Soesie.
Je had me geen mooier en beter kerstcadeau kunnen geven.
Love you x

9 opmerkingen:

  1. een leuk geschenk zeg, maar euhh moest jij niet wachten tot morgen om je geschenkje uit te pakken ??? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Betrapt!!!
      Kun je je inbeelden dat ik daar het geduld niet voor had?? :)))

      Verwijderen
  2. Lol, wat een beest!
    En jij ben nagenoeg aan mijn deur gepasseerd zonder binnen te springen. Schoon zunne, heel schoon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Sarah!! Ik zit meteen waterpokje thuis en ik heb in een haast over en weer gereden. Tijdens het middagtukje. Anders ging ik met plezier eens binnen gesprongen zijn (moest ik je weten wonen) lol :)

      Verwijderen
    2. Hmm, in een haast in combinatie met Frans, dat moet wat gegeven hebben ;)
      Allé, ik hou het tegoed voor een volgende keer! Amuseer je maar...

      Verwijderen
  3. Ja ik heb een haastige uitleg van 45min gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is GROTE broer van mijn machientje (DC3018) ! Lijkt me inderdaad een superbeest!
    Veel plezier ermee! En laat ons meegenieten van de resultaten, afgesproken?!

    BeantwoordenVerwijderen