donderdag 14 november 2013

Uitslag Sint-Give-Away

Sinterklaas - Verjaardagpiet - Hoofdpiet

Lieve Marianne (Marianne haakt en naait), Kim, Davina (Woohoo)

Omdat jullie deelnamen aan de Sinterklaas-give-away krijgen jullie alle 3 een kortingsbon om de dvd te bestellen met jouw persoonlijke boodschap op www.videovansinterklaas.be.
Sturen jullie mij jullie e-mailadresje?

Kim en Davina,
Jullie vertelden een leuk verhaal en krijgen het Sinterklaas playmobil-doosje!
Sturen jullie mij ook nog jullie adresje door?

Veel plezier en een fijne Sinterklaas-tijd!

Voor de anderen, deze give-away was niet zelfgemaakt maar geen nood de volgende home-made-give-away van mezelf gaat er eentje worden met thema Kerst! :)
En misschien heeft Isabelle ook nog iets voor jullie in petto ;)

lieve groetjes 

2 opmerkingen:

  1. Jaaa! Een kortingsbon! Ik had helaas jouw reactie niet gezien waarin je vroeg om een leuke sinterklaasherinnering van mij. Ik zal je even mailen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, jammer!! Maar hopelijk toch blij met een kortingsbonnetje ;)
      Mailtje zit al in je bus... tot de volgende give-away!

      Verwijderen