zondag 20 oktober 2013

Gelukkig zijn

Het geluk zit in kleine dingen. Wel dit zijn de "dingen" die mij deze week gelukkig maakten.  Een nieuwe stofje van Michael Miller en vier nieuwe haakpennen.  Het stofje zal vlug onder mijn naaimachine rollen want ik heb het nodig voor een volgend project.  En ik ben ook van plan om de haakpennen vlug in te wijden. Ik wil trouwens de hele reeks pennen. Ik word al gelukkig als ik er nog maar naar kijk. :) En dat is het waarom achter al het naaien en haken.
Omdat ik er gelukkig van word ... 

Stofje Michael Miller
Alles aangekocht bij Vero Louise Veurne

3 opmerkingen:

  1. ik ken dat gevoel...een haakpen ligt hier ook al klaar maar nu nog starten

    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leve je gelukkig voelen ;)
    Schoon stofje, heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen