maandag 23 september 2013

HIEP HIEP HIEP ...

HOERAAAAAAAAAAA!!!
Lieve kleine meid, één jaar geleden kwam jij, na een super leuke zwangerschap waar ik ontzettend hard heb van genoten, én na een lange bevalling, eindelijk ter wereld. De mooiste dag uit mijn leven. Mama is ontzettend blij dat jij er bent. 
Een hele dikke zoen voor je eerste verjaardag!!! Dikke smakkerd. Mamatje ziet je graag!

Vandaag geen naai-nieuwtjes. Vandaag is het mijn kleine meid haar dag. Eén jaar geleden werd ik mama. De mooiste dag uit mijn leven.  Ik, die vroeger zei dat ik nooit geen kinderen moest hebben. Tot ik een paar jaar geleden toch die kriebel voelde. Of dat dacht ik toch ... Want dat veelbesproken ik-ben-er-klaar-voor-gevoel heb ik nooit gehad. Ik dacht gewoon we gaan er voor, als een ander het kan, kan ik het ook!!
Et voila!
23 september 2012 om 20.39u, na 18 uren (en uiteindelijk toch keizersnede), werd geboren: INA


23 september 2012 - paar uur na de geboorte

28 september 2012 - 5 dagjes oud
Zie da lippeke. Zo schattig.

10 november 2012 - Slapen is fijn

September 2013 - Kleine meisjes worden groot
Vanaf vandaag heb ik geen baby meer in huis, maar een peuter. Een kleine, lieve, schattige, zotte, deugniet-peuter! :)
Ik moet zeggen dat ik best wel ontroerd ben door haar eerste verjaardag. Mijn kind die één jaar wordt ... Kan het bijna niet geloven.
Zaterdag is het feest en mag ze 1 kaarsje uitblazen (of toch een poging doen). Ik kijk er heel erg naar uit.  Vooral naar de cadeaus. Jah, eerlijk is eerlijk. 
En Ina? Die zal waarschijnlijk het meeste plezier hebben aan het rondsmijten van al het cadeaupapier. Ach ... als ze maar gelukkig is, mijn meisje.

Een dikke zoen voor je eerste verjaardag, Inamie.
X


4 opmerkingen:

  1. Proficiat met je dochter haar verjaardag. Veel plezier alvast voor zaterdag en laat Ina maar lekker van het cadeaupapier genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn! Ik hoop dat ze leuke cadeautjes krijgt waar mama ook mee kan spelen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bravo! die van mij zijn ondertss al 8 - 5 & 2 ! geniet van de mooie momenten!!

    BeantwoordenVerwijderen