vrijdag 16 augustus 2013

Goes International

Onverwachte cadeautjes zijn de leukste cadeautjes. Toch?
En zeker als het met naaien te maken heeft.



Gisteren kreeg ik dit stofje cadeau van mijn papa's vrouw. Geen flauw idee van welk merk het is, maar ik vind het mooi! En het is internationaal. Vind ik al hip op zich. Ze ging onlangs naar Engeland voor een patchwork beurs en bracht dit voor me mee. Leuk! 
Ook bracht ze onderstaand patroontje mee. Hierbij voel ik toch wel lichte paniek opborrelen.  Een patroon in inches? Een patroon zonder al te veel uitleg? Ahum, this is me ... Als dat maar goed komt. 



Het patroontje is van "Simplicity" easy to sew. Dat laatste I hope so.  Heb de website al eens uitgepluisd en ik zag er al enkele mooie jurkjes mijn scherm passeren. Me like. Maar laten we toch maar eerst dit jurkje tot een goed eind brengen.
To be continued!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten