dinsdag 18 juni 2013

Liebster-Award

Voor de tweede keer kregen we een Liebster-award. De eerste keer zijn we er niet op ingegaan, wegens "not interested", maar nu kregen we toch wel die award van Khadetjes zeker. Eén van mijn favoriete mede-blogsters, dus kon ik niet weigeren, toch?

De bedoeling is om 11 feiten over jezelf te vertellen en de gestelde vragen te beantwoorden.  De award moet doorgegeven worden aan 11 andere bloggers (met minder dan 200 volgers) en aan hen 11 vragen te stellen.

(ik heb het gevoel dat dit hier een hele litanie zal worden, maar bon, daar gaan we dan)

11 feiten over mezelf:

1. Ochtendhumeur staat niet in mijn woordenboek
2. Ik heb een pesthekel aan voedsel delen
3. Ik ben een echte boekenworm.  Mijn persoonlijke bib telt meer dan 100 boeken waar ik regelmatig "kuising" in moet houden wegens plaatsgebrek.
4. Mijn favoriete serie is "Grey's Anatomy" en ik vind Astrid Bryan de max (dit zover het tv-gedeelte)
5. Net als bij Sarah van Khadetjes spreekt mijn gezicht meestal boekdelen ... Als het me niet aanstaat, kan ik het niet verstoppen!
6. Ik heb een hekel aan overdrijven en drama maken
7. Ik ben een orde en netheidsfreak (alhoewel dit nu wel gebeterd is sinds mijn dochtertje er is)
8. Ik zou graag mijn trouwdag nog eens overdoen
9. New York city is mijn droombestemming
10. Ik haat vliegen! (en woon op een boerderij, dus in de zomer zitten hier zomaar liefst duizenden van die stomme beesten)
11. Ik hou van een landelijke (lees: gezellige) stijl in huis. 

Mijn antwoorden op de vragen:

1. Wat doe je in het dagelijkse leven en waar wordt je echt blij van? Ik ben bediende bij een groothandel in kantoormateriaal, waar mijn taak uit "vanalles" bestaat.  Zowel leveringen wegzetten, als offertes maken, bestellingen invoeren, klanten helpen, kassa doen, ... en zo veel meer. Ik word blij van het feit dat ik nu bijna 9 maanden mama ben en mijn dochtertje iedere dag kan zien opgroeien!
2. Hoe is de naam van jouw blog ontstaan?  Ik ben geen solo-blogger en blog samen met mijn jongste zus, die voor ons de naam "SistersMade" uit haar duim zoog. Vrij vertaald "door zussen gemaakt". Daar hoeft niet meer uitleg bij zeker?
3. Stof of papier? Momenteel zeker stof, maar van papier word ik ook helemaal "wild" (Wie werkt hier in een papierhandel?????)
4. Wat is jouw favoriete tool? Mag dit ook een huishoudtoestel zijn? Mijn stofzuiger!!!
5. Wat is jouw lievelingskleur? Ik denk geel ... niet zeker ... ik hou van te veel kleuren om er ééntje te moeten uitkiezen.
6. Met welke kleur kun je echt niets? Beige ... eewwww
7. Ben jij een winter- of een zomertype? zomertype, for sure!
8. Wat is jouw inspiratiebron? het internet, boeken, dingen die ik tegenkom in mijn dagelijkse leventje, ...
9. Wat zijn jouw favoriete accessoires? Oorringen! Hoe groter, hoe liever :)
10. Noorwegen of Turkije? Turkije!
11. Wat wil je nog meer vertellen? Niets eigenlijk, als jullie nog meer willen weten, dan vraag je het maar.

And the nominees are:

Vlinderknoopje - Liselabelot- Marianne haakt - Juffertje in het groen - Blancouleur

Oké, en hier stopt het ... sorry ... ik breek de regels ... Ik volg massaal blogjes, maar blijkt dat de meesten toch al boven de 200 volgers zitten en ik wil niet dezelfde blogs nomineren zoals bij Khadetjes

Maar ik denk dat ik al mijn goed hart heb laten zien met deze litanie over mezelf te vertellen.

7 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de nominatie maar op dit moment ben ik niet meer actief op de blog gewoon te weinig tijd... ik lees nog wel mee... lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de nominatie!

    Je zal wel even moeten wachten op de zomervakantie voor ik al die vragen beantwoord, momenteel is het te druk.

    Liefs, Mme Li.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen probleem en graag gedaan. Ik ben fan van je blogje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Isabelle, bedankt hoor dat je me hebt genomineerd! Ik heb zojuist even de tijd genomen om de vragen te beantwoorden.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor de nominatie. Maar ... dit is niet echt iets dat aan mij besteed is. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen