donderdag 2 mei 2013

I'm back! (allez half dan) :)

Hallo lieve lezertjes!!!

Nee ik ben niet van de aardbodem verdwenen, anders zou ik dit bericht niet kunnen typen he! Of wel? Ja, misschien wel. Vanuit de ruimte ofzo...
Maar helaas niet vanuit de ruimte maar, joepiedepoepie, vanuit onze nieuwe thuisbasis!
WE ZIJN VERHUISD!!!

Het inpakken was wel echt nog een werkje zeg! Zoveel dozen en ze bleven maar komen, om jullie en idee te geven, we hebben zo'n 98 dozen gevuld! :p
Donderdagavond heeft mijn mama Lowie meegenomen, want een verhuis met baby is niet zo handig en bij oma krijgt hij de volle aandacht. Oma liet bompi achter want die zou helpen verhuizen. We zijn eerst nog naar het nieuwe huis gekomen om hier alles wat klaar te maken om de verhuis de volgende dag vlotter te laten verlopen. Dan nog wat ingepakt, die laatste dingetjes inpakken vraagt altijd meer ruimte en tijd dan je denkt. Na een korte woelige nacht, veel nadenken over waar en hoe en waar en hoe en waar en hoe, ben ik om 6u opgestaan. Naar de bakker gereden om koeken voor de help-verhuis-vrienden, bompi en mijn wederhelft en ikzelf natuurlijk. Nog wat kasten uit elkaar gehaald (Vooral Bompi zijn werk!) en om 8u stipt reed de verhuiswagen de straat in. Wat een groot ding 45m3. In geen tijd zat de hele vrachtwagen vol! Allen de auto in en naar het nieuwe huis, ik besefte het allemaal eigenlijk niet zo goed en kon niet geloven dat we vrijdagnacht al in ONS huis zouden slapen. Ook weer in geen tijd stond alles in huis! om 12.15u gingen de verhuizers weg. Ook onze vrienden-verhuizers. We trokken het deurtje dicht en euh.... Daar stonden we dan. Mijn papa (bompi) stond vollop kasten en bedden in mekaar te vijzen... En van kop tot teen stond het huis vol dozen! Het werd nog een druk weekend want we hadden nog een feestje. 


MAAR.... Eerlijk is eerlijk. Het is hier nog een beetje een werf, een beetje veel. De donderdag vertelde de aannemer dat de vloer in de woonkamer toch niet gelegd kon worden wegens het vocht die zou vrijkomen van het plaksel van de muur. Dus, helaas, de meubels op de oude vloer en dus niet de kasten vullen waardoor er nog veel dozen staan, de keukendozen staan er ook nog wat de volledige keuken is nog niet in the house. De boven heeft een volledige verf-make-over gehad. en daar staat alles redelijk op orde. Dus nog veel doosjes en beetje kamperen maar ach, het is van ons (allez van de bank ook he) :p

En zo hebben we ook internet dus ben ik weer online! Ik hoop snel mijn naaimachientje te kunnen uitpakken en de creaties die door mijn hoofd waaien tot leven te wekken! Ooooooooooooooooooh, ik mis het zo! 

En om mezelf wat te sussen heb ik met Isabelle paar workshops gepland om te naaien. De eerste is vrijdag al: rokjes maken! Ik verlang al!!!!!!

Dus lieve lezertjes,
ik ben dus terug, half! en hopelijk binnenkort helemaal!
Fijne dag nog...


Nog foto'tje van de tuin en de vloer in de keuken die er wel ligt! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten