maandag 1 april 2013

(Paas)mandjes

Deze morgen ging ik op het wereldwijde web op zoek naar een klein naaiproject voor vandaag. Ik kwam al gauw terecht op deze blog.  Een lekkere makkelijke tutorial, dus ging ik gauw aan de slag. Stofjes waren gauw gekozen want mandjes zijn het ideale project om te maken uit overschotjes.

Ik was al in een vrolijke stemming en ik werd er zowaar nog vrolijker van.

Het mandje was zo vlug klaar dat ik besliste om nog een mandje te maken. Het uiltjes-mandje heeft al een eigenaar, dus wou ik natuurlijk nog ééntje maken voor mezelf. En wees nu eerlijk, een opbergmandje heb je nooit teveel!
Zijn ze niet super leuk? Ook heel leuk om cadeau te geven. Kun je opvullen met alles wat je maar kunt bedenken. In deze tijd van het jaar denk je meteen aan paaseitjes, maar eender wat is mooi in deze mandjes.
 
 
 
 
Oooh, ik ga er nog een paar maken ... :-)
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten