zondag 10 maart 2013

Pamperzakje à la Eloleo

De middag was nog niet om dus vond ik het tijd om even mijn 'lijstje' te bekijken en misschien vond ik nog iets om nu even te maken. 

En met volle trots vink ik weer een projectje af!
Het pamperzakje van Eloleo die eigenlijk gebaseerd is op het pamperzakje van Zsazsa.
Ooit ben ik in katoen begonnen aan die van Zsazsa maar die bias was toen echt een ramp. Maar nu ik mooie toille ciree heb gevonden op de stoffenbeurs staat hij zeker weer op mijn lijstje! En dan had je die van Eloleo zonder bias. En het is deze die ik vanmiddag uitprobeerde. Klein uurtje werk en klaar: 






Ik ben er superblij mee! I love de stofjes die ik heb gekozen. Toen ik het kocht wist ik helemaal nog niet wat ik ermee zou gaan doen maar ik vind het voor deze tutorial echt perfect :)
Wat ik wel anders deed was drukknopjes gebruiken. Ik heb geen hippe velcro (klittenband) (is wel al besteld!) en witte vond ik beetje stijlbreuk. De drukknopjes gaan misschien niet houden maar dat fix ik dan wel.
Ook wel weer echt een ideaal geboortecadeautje wel opgevuld uiteraard. 

De tijd dat ik enkel dit pamperzakje op zak zal hebben staat nog lang niet voor de deur, de tas is immers nog gevuld met flesjes, poedertjes,...
Ondertussen zal ik er nog wel een paar maken of uitproberen en ook nog andere versies :)

C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten