maandag 25 maart 2013

Leuke spulletjes

Een jaar en half geleden gingen we naar De Vitrine. We kwamen aan op een mooie locatie: La Brugeoise  in Brugge, een mooie evenementhal!!
De hal stond vol leuke kraampjes en winkeltjes en... veel veel volk! We hebben toen eigenlijk in een vlucht de vitrine bezocht. Er was veel voor kids (toen hadden we nog geen kindje), juweeltjes, opzet, fotografie, papieren, boekjes,... we stelden wel vast dat het allemaal leuke spulletjes waren. Door het vele volk wel niet echt goed kunnen kijken en eigenlijk niets gekocht.

Dit weekend was het weer zover, en niet 1 dag maar 2! Zaterdag in de late middag ging het allemaal al van start! Wij zijn ook een bezoekje gaan brengen. Ik vond stofjes bij Koekepeertje, mogelijk behang voor de kinderkamer bij Funkywalls. Relatief nieuw op de markt. Maar heel mooi vliesbehang voor kinderkamer en woonkamer + dat ze nog vintagebehang ook hebben, een tshirtje voor Lowie bij Kiddiffit. Er waren echt leuke winkeltjes die kleren mee hadden gebracht maar niet in Lowie zijn maat. Helaas... Dan wordt het toch maar online nog even rondkijken, want alle winkeltjes en kraampjes die je op de Vitrine vindt zijn onlineshops die even pop uppen :)


Stofjes: Koekepeertje

Behang: funkywalls

T-shirtje: kiddiffit
Dat tshirtje is natuurlijk makkelijk zelf te maken maar oke, toch maar gekocht want op dit moment maak ik nog geen tshirtjes, staat wel in de planning hoor ;)

Nog een winkeltje die er stond maar waar ik online al op had besteld tijdens de week: Papiermier
Als je van doosjes, balpennen, papier, papierenblokjes, kaartjes, boeken, masking tape,... en vele andere dingen houdt dan is deze site echt een must! Ik bestelde er deze week deze mini stempeltjes, en mini is mini! 




een mini raketje, naaimachine, snor en robot

Vanmorgen ook even in de Veritas binnen geweest. Veritas is een 'naai-lijn' begonnen 'Sew Be Do'. Op de site vind je er nog niet echt veel van terug. Persconferentie is wel al geweest, de lancering is officieel 28 maart maar op vele plekjes vind je al de voorgesneden stofjes en knopen en sierband en paspel... Je zal de stofjes ook op de lopende meter kunnen kopen en de standjes zullen nog aangevuld worden. Vanmorgen wist de verkoopster mij te vertellen dat het een waar succes is en dat vele dingetjes nu al uitverkocht zijn terwijl er helemaal nog geen reclame is gemaakt, vele dingen komen dan ook pas eind april allemaal binnen. Toen ik in de winkel was werd net de laatste hand gelegd aan de etalage ivm de nieuwe naai-lijn. Mooi, leuk en schattig! In ieder geval kon ik deze dingetjes nog mee naar huis nemen:





Ik ben blij met mijn nieuwe dingetjes!!
Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten