woensdag 9 januari 2013

Winston

Ik wil jullie graag laten kennis maken met Winston, de kleine roze olifant. :-)
Winston is een amigurumi diertje. Amigurumi zijn gehaakte diertjes/figuurtjes.
En aangezien ik geobsedeerd ben door haken, wou ik ook eens proberen een amigurumi te haken.

Ik ben klein begonnen met Winston.
Het is niet altijd even makkelijk. En als je het patroon leest, raak je er soms niet wijs uit. Mijn tip hierbij is ga gewoon aan de slag. Al doende zie je wel welke richting je uit moet.

Het patroon van Winston kun je gratis downloaden op volgende website: www.echtstudio.nl (zet deze site ook maar in je favorieten, want het is een super site voor alles die met haken te maken heeft). Meer amigurumi patronen vind je op het internet en er bestaan ook veel boekjes over. Geen tekort aan patroontjes dus!

Ik heb nog zo veel haakprojecten in mijn hoofd, dat ik bijna niet weet wat eerst te beginnen. Mijn naaimachine lacht ook steeds heel mooi naar me, dus moet ik ook dringend eens weer achter mijn naaimachine kruipen ...
Ik zie maar één probleem en dat is tijd ... hééééél veel tijd, waar ik binnenkort hopen van tekort zal hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten