maandag 7 januari 2013

Welkom






Welkom op SistersMade!

Het eerste bericht hier... Best wel spannend.


Eerst maar even vertellen wie van de drie ik ben: de kleinste. :) Ja, ik ben de jongste van de drie.

Met mijn 25 jaartjes ben ik een heel gelukkig mensje. Lachen en plezier maken is mijn hoofdingrediënt! Je zal me wel leren kennen hier en mijn andere twee zussen natuurlijk ook, we zijn een ferm trio! :) Ze  komen zeer binnenkort wel langs om te zeggen wie ze zijn.

Oh, en voor ik het vergeet: Gelukkig Nieuwjaar!!!
2012 was een super jaar. Ik werd zwanger en mocht dan nog eens bevallen van een flink zoontje, superleuk werk, we hebben een huis gekocht,...  Dus ik denk dat het dit jaar best wel vol avonturen gaat zitten. Eerst en vooral ons manneke zien opgroeien :) Het wordt een jaar van groentenpapjes, fruitpapjes en op het einde van het jaar misschien wel stapjes. Een jaar met beetje verbouwen, inrichten en verhuizen. Een jaar van hobby en koken en uitstapjes... 

Kortom heel wat avonturen maar we zijn er klaar voor! :) (En jullie hopelijk ook?!)

Aangenaam kennismaken en tot snel :) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten