woensdag 9 januari 2013

Welkom - Deel III

Hi! :-)

Ik ben de andere "oudste" zus en dus de andere helft van de tweeling :-) Ik ben evenals mijn twinsis een opgewekt en optimistisch mensje. Ook ik ben een mama, van een lieve, vlotte 9-jarige meid, Jana. Dat ik een creatieveling ben hoef ik nu wel niet meer uit te leggen. Het meest vertrouwd ben ik met naald en draad, maar ik ben niet bang om nieuwe uitdagingen aan te gaan.  Zo ben ik ook van plan om dit jaar de haaknaald ter hand te nemen en een "ritje" te maken met m'n naaimachine! :-)
Mijn dochter heeft net als ik het creatieve gen dus van haar zul je hier ook wel af en toe wat creatiefs te zien krijgen.

De beste wensen voor 2013!! Voor mij betekent 2013 een nieuwe start en ik ben dan ook van plan van er het beste van te maken! :-)

Veel blogplezier en don't forget, vrije tijd hoeft helemaal niet saai en vervelend te zijn!  Be creative!

Liefs,
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten