maandag 28 januari 2013

Onverwachte stofjes

Zaterdagmiddag gingen we met het gezinnetje de baan op. We moesten immers nog het decostuk van de doopsuikertjes terugbrengen naar de winkel.

Nadat we het stuk hadden binnengebracht, waren we eigenlijk van plan door te rijden naar Breda om daar even rond te lopen en pampers in te slaan. :) Maar het weer besliste daar anders over en voor we dan ook al goed en wel vertrokken waren...
De helft van de middag was om en dus zaten we in de auto te bedenken wat er nog mogelijk was. We beslisten naar Antwerpen te rijden naar het stoffenwinkeltje van Julija. Je kunt bij haar online stofjes bestellen of richting haar winkeltje gaan. Ze heeft ook een blog. Mijn interesse gaat vooral uit naar haar stofjes die ze te koop stelt in haar winkel.
Wat ik er mee ga doen? Nog geen idee...
Maar deze nam ik alvast mee: 



Mijn wederhelft betaalde, klein zomaarcadeautje = ik superblij!!! Maar wederhelft ook superblij want naast het stoffenwinkeltje was er in de straat een leuke speelgoedwinkel en zijn ook nog even gestopt bij Prinses Op de Erwt. Leuke baby en geboortelijstenwinkel.
En zo is ook de zaterdag voorbijgegaan... Onderweg naar huis dacht ik na over waar ik welk stofje voor ga gebruiken. Wordt vervolgd! ;)

4 opmerkingen:

  1. bedankt... Ik moet soms selectief zijn hoor. Heb heel veel sites en winkeltjes nog op mijn verlanglijstje staan om bij te kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ken ik... er bestaan gewoon te veel leuke stofjes he ;)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen