maandag 7 januari 2013

Welkom - Deel II

Hallo en welkom op SistersMade!

Ik ben één van de oudste zussen. Ja, inderdaad één van de twee, want samen met zus nummer drie vorm ik een tweeling. :-)
Ik (en mijn zus dus ook) ben 33 jaartjes jong. Ik ben een opgewekte, optimistische, vrolijke en altijd goedlachse bezig bij. :-) Ik hoop dan ook, net zoals mijn zusje, om jullie hier met flink wat blogposts te overladen.

Ook van mij krijgen jullie een gelukkig nieuwjaar gewenst. Dat 2013 een spetterend jaartje mag worden voor iedereen, met natuurlijk veel blogplezier.
Voor mij was 2012 een heel bijzonder jaar. Ik had het geluk om in 2012 zalig zwanger te zijn.  Ik zat vanaf dag één van mijn zwangerschap op een roze wolkje en ik zit er nog steeds ... :-) Op 23 september 2012 ben ik mama geworden van mijn kleine meid, Ina.

Jullie zullen dus ongetwijfeld veel baby-nieuws te lezen krijgen, maar ook veel creatief nieuws. Ik heb mij namelijk onlangs een nieuwe naaimachine aangeschaft en ik ben vastbesloten om vanalles in mekaar te flansen, van kleine hebbedingetjes tot kleertjes voor mijn kleine meid. :-) (oh oh, dat zal wat worden)

Ik hoop dat iedereen zich hier vlug gaat thuis voelen op onze blog en heet jullie nu alvast van harte welkom.

Lieve groetjes en tot gauw :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten